La Rosa?

annyeong+salam reader's
La Rosa? Interesting okay. Well, biasalah budak bodoh yang tak tahu nak reka nickname yang supaa doopa tu. Huhuhu. Oh iya/belagak cakap bahasa Indonesia dah dia ni/. Tadi, saya pergi blog Lettha yang kedua. Tahukan Lettha? Pastu, Lettha ada tulis ini. Lihat dibawah
AKU SELALU TAU SIAPA YANG SUKA OPEN PAGE SOURCEKU, AMBIL BACKGROUND KU, COPY STYLE BLOG KU. DIA MASIH ANAK ANAK, AKU CAPEK YA MAAFIN KAMU.
Macam mana Lettha boleh tahu siapa yang bukak page source nya? Yang bukak page source nya bukan aku ya. Saya tak pernah tiru dan bukak page source orang malah aku ambil di Blogskins aja/belagak cakap bahasa Indonesia lagi/. Well, betul lah Sofia cakap. Sofia suka ambik kat Blogskins. Pastu edit-edit lah. Dan yang terakhir skin yang Sofia edited tu jadi buruk. Huhuhu.

Okay dah. Sofia dah lari dari tajuk. Mulai sekarang you, you and you panggil I/gedik dah dia ni/ La Rosa di Blog kedua. Dan blog pertama panggil saya SofiaBeezes. Fair? Okay good-good.

Waktu dah memanggil Sofia untuk membuat kerja lain. Jadi Sofia terpaksa pergi.

bbye+tata

No comments:

Post a Comment